28 czerwca 2016

Piątkowe spotkanie z figurkami w Warszawie (odwieszenie bloga)

Już w ten piątek możecie spotkać mnie podczas prowadzonego przeze mnie panelu o figurkach :). Sam panel odbędzie się w sklepie Yatta.pl Centrum Popkultury o godzinie 16:00. Postaram się skupić na najbardziej podstawowych kwestiach związanych z figurkowym hobby, ale dorzucę też sporo ciekawostek które poznałam w ciągu 5 lat zbierania figurek. Nacisk położę napewno na tym co przeraża początkujących oraz na podróbkach. Ponieważ nie ma nic bardziej zabawnego niż figurkowe derpy :P. Zapraszam was serdecznie. 


Jeżeli chodzi o poprzednią notkę oraz zawieszenie - tak, blog jest oficjalnie odwieszony. Niestety do najbliższej notki jeszcze potrzebuje dwóch sesji w studiu oraz dwóch w "plenerze". Do tego napisanie tekstu też mi chwilkę zajmie. Nie mniej jednak mam szkic tekstu i pełne plany. Ze względu na pracę mogę nad nim siedzieć tylko w weekendy. Dlatego podejrzewam, że "Shiro Phat Company vs Shiro Kotobukiya" pojawi się dopiero w pierwszej połowie lipca. 

8 komentarzy:

  1. Ja to się bardzo cieszę, że odwieszasz bloga, bo będzie więcej do czytania :D Nie mogę się doczekać na recki (i wspaniałe foty!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz nawet jak się cieszę na tą wiadomość. :D Nie mogę się już doczekać nadchodzących recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajno, że odwieszasz!
    Niestety, nie będę mogła być na panelu, o tej porze jeszcze pracuję, ale życzę powodzenia!~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzina była dość wyjątkowa, bo panele zwykle są koło 18. Następny pewnie będzie o bardziej wieczornej porze.

      Usuń
  4. Szkoda, że akurat wtedy nie będę w Wawie ughuhu

    OdpowiedzUsuń