30 marca 2011

Galeria zdjęć FOTOSTUDIO M&N

Mentalnie czując ponaglania Naq i Alzi w kwestii wrzucenia dokładniejszych zdjęć Mercedes postanowiłam przygotować notkę w której wrzucę wszelkie zdjęcia posiadane przeze mnie i poprawione do tej pory po sobotniej zabawie w fotografa. Wraz z Nerem stworzyliśmy amatorskie studio fotograficzne postępując wg. tutoriala który pojawił się na blogu Mikanbox (nie będzie linku, nie wspieramy konkurencji xD [jestem za leniwa by go znaleść i wkleić xDDDD]). Niestety było to studio iście robione na szybko, szybciej tak więc niestety pewne kwestie nie zezwoliły na pełne korzystanie z studia. Moja lampka wyżebrana od współlokatora straszyła kiepskim światłem energooszczędnej żarówki przez co w samym zdjęciu więcej photoshopa niż czegokolwiek innego. Efekt jest taki, jak widać na poniższych zdjęciach: raz dobrze, raz żałośnie. Prawdopodobnie przez następny miesiąc gdy znowu otrzymam aparat studio będzie poprawiane wielokrotnie (w obecnej chwili przeszło tornado zwane Dante {kici kici skurczy...)) póki nie stworzę bezcieniowego obszaru roboczego. Narazie jednak photoshop dzielnie wspiera moje fotograficzne zabawy tak więc zapraszam do oglądania skromnej galerii. Więcej będzie: jak ktoś rzuci się aparatem.


JEST! O TAAAK! PODSTAWKA MERCEDES! PODZIWIAJCIE! Tak tak, powinnam zrobić oddzielne zdjęcie, a także zdjęcie które ukazuje wnętrze podstawki aleee... nie zrobię! Wiem, że kilka osób które mnie tu obserwują są chętne na Merci, więc kaska do skarbonki i kupować na yattcie XD! Niech złapie was takie samo zdziwko jak mnie, kiedy to mój chłopak nie bał się otworzyć podstawki. Przeżycie - całkiem niezłe.
Będę miła dzisiejszego wieczoru (23.21 hmmm), i zdradzę tematykę następnej notki (nie będę pisać kiedy można jej się spodziewać, gdyż naprawdę nie jestem w stanie stwierdzić kiedy ją dodam, a raczej kiedy ją w końcu NAPISZĘ!): do moich łapek wpadka dzięki uprzejmości Naq, Yamatowska wersja Velvet z Odin Sphare. Niezwykle seksowna koleżanka Mercedes wzbudziła we mnie szczere zainteresowanie ze względu na mieszane uczucia w stosunku do jakości figurek spod znaku Yamato jednak... C.D.N!


Fotostudio M&N BETA ver. 0.1
Photo by Mao & Nerosław
Paint on Petits by Mao XD

6 komentarzy:

  1. Yatta.pl pragnie wykupić miejsce na reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zwłaszcza fotka "2 x Hitagi" *____* Fajne zestawienie dwóch różnych typów figurek. Fotka trzech petitów z dorysowanymi elementami jest również bardzo ładna :)
    Żałuję trochę, że jak przyszła Mercedes, to nie mogłam obczaić jej bez pudełka :( Ale mam nadzieję, że jak kiedyś zaprosisz do siebie do domku to nadrobię te zaległości :P
    Awww... Nie mogę się doczekać notki o mojej Velvet *_____*

    OdpowiedzUsuń
  3. Yanku... moja oferta jest jednorazowa! Paczka francuskich żelków i reklama jest Twoja XD. Napewno zaproszę, mam nadzieje, że niedługo. Zresztą obiecałam :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pomysłu na komentarz więc napisze tylko:
    JACK LOFFCIAM AJJJJ <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się zdjęcie petitów, które sama 'ulepszyłaś' :D
    i nie mogę się doczekać, aż będę mogła zrobić to samo, co Ty z Hitagi - czyli zrobić zdjęcia statuetki Tenshi razem z petit nendo xD
    i po przeczytaniu Twojego postu poszperałam na Tsuki i znalazłam zdjęcia z tym, co jest w podstawce Mercedes. no no, fajny pomysł mieli :>

    OdpowiedzUsuń
  6. mercedes ma czadową podstawkę! jakoś nigdy wcześniej się przypatrywałam dokładniej >.<

    wrzucam w obserwowane ;3
    Pozdrawiam, Ruda Mysz vel Devillek z tsuki board ;)

    OdpowiedzUsuń