05 lutego 2015

Konkurs!

Zgodnie z obietnicą startujemy z konkursem w którym możecie zdobyć figurkę Kanzaki Ranko od Phat Company. Zasady są proste: w komentarzu pod notką na blogu oraz pod wpisem na FB napiszcie jaką figurkę chcielibyście ujrzeć w swojej kolekcji (nie jest istotne czy pochodzi postać z gry/anime/książki itp. i czy w ogóle istnieje już taka figurka). Nie zapomnijcie dać like jeżeli trafiliście tutaj drogą pantoflową także na profilu!
Zgłoszenia zbieram do 28 lutego, zwycięzca zostanie wyznaczony losowo. Jeżeli macie jakieś pytania, śmiało: postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :).



15 komentarzy:

  1. Chciałabym figmę Toudou Jinpachiego. Już klepnęłam preorder Maki-chana z "Yowamushi Pedal", a nie cierpię samotnych figurek, więc po prostu muszę mieć kogoś do pary, a Toudou byłby w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuji Shuusuke z Prince of Tennis.   Wciąż nie mogę pojąć czemu wszyscy producenci gadżetów itp. tak się uwzięli na 4 kapitanów z tego uniwersum (+ oczywiście Echizen), kiedy ewidentnie najbardziej popularni od zawsze byli Atobe i Fuji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sebastian: Book of Circus z Kuroshitsuji, widziałam ją tylko raz na preorderze na yatta.pl ale nie byłam w stanie jej wtedy zamówić ;_; , nie potrafię przestać o niej myśleć, byłaby dobrym początkiem mojej kolekcji =^~^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Rock z Black Rock Shooter "zawieszona w skoku" - najwięcej ekspresji, ruchu i akcji! *o* Wygląda dzięki temu jak żywa =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mnóstwo figurek, które bym chciała ujrzeć w swojej gablotce ale chyba bardzo mnie kręcą te dwie:
    http://myfigurecollection.net/item/7433
    http://myfigurecollection.net/item/118010

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się mażą figurki z Dragon Ball AF, po prostu zarąbiście wyglądają. W szczególności figurka SSJ4, SSJ5 Brolly lub Goku SSJ6. Tutaj linki do figurek:

    http://2.bp.blogspot.com/-MK_qSV_S5Io/TktsyRyeUwI/AAAAAAAAAJk/B3IRi7AkcA4/s1600/Broly+SSJ5+Resin+Statue.jpg
    http://img.sadistic.pl/pics/1a1b6f8ce5da.jpg
    http://lauraneato.com/l/photos2/ssj5.JPG

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście marzę o milionie różnych figurek, ale o tej chyba najbardziej
    http://myfigurecollection.net/item/98665 <3
    + figma Homury + Sailor Mars S.H.Figuarts

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby kiedyś wyszła figurka karty Netherworld Princess z gry Valkyrie Crusade chciałabym mieć ją w swojej kolekcji figurek.
    http://vignette2.wikia.nocookie.net/valkyriecrusade/images/6/69/Netherworld_Princess.png/revision/latest/scale-to-width/280?cb=20140319025128

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się nieistniejący nendoroid Kougamiego Shinyi z Psycho-Pass. Byłby idealnym uzupełnieniem mojej niewielkiej kolekcji figurek i przy okazji Akane (też nendoroid) nie byłaby samotna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej chciałabym ujrzeć w mojej kolekcji ruchomą figurkę Madoki z Puella Magi Madoka Magica, uwielbiam tą postać c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Figurkę Shiro, z No game, No life. Jest przecudowna i słodka :) Chyba mój portfel niedługo ucierpi ;0

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym posiadać w swojej kolekcji Senjougaharę 1/8 od GSC :3 . To świetna i widowiskowa figurka oddająca charakter postaci .

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanbaru Suruga od GSC! I moja kolekcja będzie spełniona,huhu ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie sie marzy nendo Hero z Maoyuu, nawet jesli to marzenie scietej glowy ;v;

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym statuetkę Bryana Fury z Tekkena. W sumie nie wiem czemu, lubię go, jest epicki i chętnie bym zobaczyła go u siebie na półce. ;w;

    OdpowiedzUsuń