18 września 2013

Figurecorner na Piaskonie

21 września, czyli już w ten weekend pojawię się na jednodniowym konwencie PIASKON pod Jędrzejowem (Świętokrzyskie) gdzie poprowadzę swój panel dla początkujących bądź spragnionych informacji o figurkach.

12:00 – 13:00 FigureCorner – Figurkowe ABC (prelekcja)
Takie nazwy jak figma, nendoroid, revoltech są dla Ciebie kompletnie nieznane, a jednak coś obiło Ci się o uszy? Jesteś ciekawy dlaczego niektórzy ludzie wydają grube pieniądze na kawałek plastiku i chciałbyś dowiedzieć się jak do nich dołączyć? Po tym panelu świat mangowych figurek przestanie być dla Ciebie tajemnicą.
Prowadzi: Mao

Zapraszam serdecznie zainteresowanych :). Tych którzy mogą pomóc mi w temacie, też zachęcam do odwiedzenia mnie :D.


7 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Ja tylko w Warszawie na niektóre konwenty chodzę, więc, no, delikatna sugestia, że chętnie bym na taki panel poszła tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa powiadasz? Może coś na Mokon IV Clamp Festival coś przygotuję, chociaż trudno mi powiedzieć czy w ogóle będę miała na tym konwencie czas :D.

      Usuń
    2. Za dużo "cosiów", przepraszam XD.

      Usuń
  2. Również życzę powodzenia, zawsze mnie dziwiło czemu na konwentach nigdy nie ma paneli o figurkach. Myślę, że na taki jednodniowy konwent zapoznanie z tym tematem to wręcz idealny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadziłam ten panel już z dwa lata temu, najpierw na Japaniconie potem na Hellconie. Niestety potem nie bardzo miałam czas dalej pociągnąć temat, teraz planuje właśnie powrócić z nieco odświeżonym panelem bo przecież trochę info zdobyłam w tym czasie :).

      Usuń
  3. Życzę powodzenia i mam nadzieje, że panel będzie udany. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować. Udany był, prąd mi na początku padł na 30 sekund, ale dało radę. Niestety sam konwent był nudny i daleki od udanego XD.

      Usuń